Naturkunskapsprov

Nemen tjena ;)

Idag är det måndag och jag är trött! Det blåste i natt så därför kunde jag inte sova speciellt bra, och usch för att gå upp från att ha legat under ett varmt och skönt täcke till att möta kylan i rummet. Brr, säger jag helt enkelt.

Min syrra tog hem sin bästa kompis idag, fast vi två har bestämt att börja träna idag. Morr, såna fasoner. Man kan ju inte bara smita iväg sådär första dagen och allt..Eller det är klart man kan, men ändå. Första dagen! Undrar då hur det kommer bli i fortsättningen. Jag får se till att kanske ta ett Eye toy-pass sedan när Johanna har åkt hem, ifall jag har tid. Jag har nämligen ett naturkunskapsprov att öva på. Det handlar om Cellära. Sådär intressant (svårt är det iallafall!), det blir lite roligare sedan när vi skall läsa om Genitik. Inte för att jag är värsta No-freaket, men Genitik är min favoritdel, om jag skall välja någon. På tal om no(egentligen nk, men jag säger fortfarande "no" sedan högstadiet) så sade vår lärare idag att alla från början är flickor när de ligger i mammans mage! Sedan är det bara att man utvecklas och sånt, men det tycker jag var rätt coolt ändå. ;)

Pusspuss!


Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0