Manic monday.

Sådärja. Då är designen ordnad! Såhär kommer det att se ut iallafall ett tag framöver.

Idag har det varit en riktigt slapp dag. Skolan gick snabbt och till sist satt jag i bilen och skulle åka med mamsen från Färgelanda och hem. Innan hon hade hämtat mig hade hon iallafall uppenbarligen råkat köra på en trottoarkant, så det "pustade" lite från ena bakdäcket, så hon bestämde sig för att ta en mindre trafikerad väg hem. Rätt som det var började det låta jättemycket från däcket och vi förstod att vi hade fått punka, så vi fick köra in på en mindre väg och ringa till papsen. Fick sitta i bilen i ungefär en timme, eftersom han även åkte till en för att köpa en del till däcket(kommer inte ihåg vad den heter just nu).

När jag kom hem hade jag visst inte fått den nya mobilen, som de på tre sade att jag skulle få. Grr, lita inte alltid på såna där försäljare. ;)

Japp, det var typ min kväll. har suttit här vid datorn och fixat bloggdesignen sen dess. Borde kanske kolla igenom min dikt snart.

Tror jag skall ta och ringa Bea och höra om hon vill hänga med till Göteborg på fredag också.

Pussar!


Alltid lika kul med Bea! Har massa knäppa 
bilder på oss. ;)  

Kommentarer♥
Kommentarer♥ Anonym

Skit fin design ;O <3

2009-01-20 @ 21:59:49
URL: http://linneasambor.blogg.se/

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0