lördag

Saturday today(klockan är över tolv på natten)! Tänkte skriva lite i bloggen, för jag är ganska rastlös just nu.
Iallafall så har jag jobbat den här veckan (mån-tor) och det gick allt bra (lite väl långa dagar bara, med tanke på att det inte finns speciellt mycket att göra på eftermiddagarna). Sen,idag, så badade jag lite i en sjö ett par kilometer hemifrån. Det var sjukt varmt i vattnet, det har aldrig varit så varmt i den sjön när jag har badat där! Det var ca 25 grader. Fett nice!

Nu skall jag sitta jag här en liten, liten stund till. Sen måste jag vänta på mina föräldrar som är på fest, för att höra om de skulle kunna ordna skjuts åt mig in till m-dal, så jag kan ta mig in till ua själv. Skall iväg till en som kallas för Jenka och hitta på något hos honom tillsammans med Robin (inte grannen, verkligen inte!). Sen så kommer jag väl hem någon gång sent på kvällen och dagen efter skall jag typ hjälpa morsan med att servera och sånt borta i vårat gamla café, som egentligen inte är ett café längre, men den historian lägger jag inte ut här på bloggen. Vi skall iallafall ha en hemvändardag då det kommer massa som skall fika, gå tipspromenad, lyssna på gudstjänst och förmodligen spela kubb.
..Så det är hur resten av helgen kommer se ut. :)

Ha det så bra nu!

Pussar

Kommentarer♥
Kommentarer♥ Vevve

Fin blogg du har! :)



kika gärna in på min blogg också. kram.

2009-07-08 @ 21:13:59
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0