Pluggggg, hatar't!

Gaah.. Just nu har vi så sjukt mycket plugg. Inlämingsuppgift imorgon, matteprov, historiaprov(45 sidor på engelska i en bok som väger typ ett kilo =o), spanskaläxa, historialäxa(dock bara för mig, var inte på lektionen), matteläxa(samma där), engelskaläxa och kinesiskatest. Fy fan vad jobbigt det är, speciellt historian och matten.. Hade endast tid att roa mig i fredags kväll, då jag stack in till Uddevalla till någon fest, tillsammans med Jenny och Sebbe. Men sen blev det plugg hela helgen... Kommer få ig på matten också. Positiva klubben ftw.

Enda ljusningen är väl att det snart är lov och man måste härda ut. Även om det känns långt borta nu, så kommer det en vacker dag att inträffa. Den dagen längtar jag till så fruktansvärt mycket just nu.

Hoppas att ni alla har en trevlig söndag! (: 

Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0