Uppdatering.

Shuuuues!

Long time no see. Hmpf, vad dålig jag är. Borde verkligen skriva oftare. Men känns inte lika kul när man inte vet hur många det är som kollar bloggen.. Aja, får väl se till att skriva så att folk faktiskt börjar kolla den(<- jäkla fin logik där, I know :]).

Yeahyeah, whatever. Just nu sitter jag i skolan och har håltimma. Nästa lektion (=spanskaprov) börjar om typ en timma så Therese och jag sitter här och chillar vid datorerna.

Den här veckan väntar plugg i mängder.. Finns det mycket som är tråkigare? Tror knappast det. Men längtar iallafall som en dåre tills helgen kommer, även om jag inte skall göra något speciellt då.

Hoppas att er vecka blir bra!

Kramar


Kommentarer♥
Kommentarer♥ madde

jaaag läser :D <3

2009-10-09 @ 23:06:10
Kommentarer♥ madde

jag läser :D <3

2009-10-09 @ 23:07:17

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0