Just another sunday evening

Då var man tillbaka i studentrummet här i Uddevalla efter att ha spenderat dagen hos Bea. Har haft en riktigt trevlig söndag faktiskt.
Förr hatade jag söndagar. Tyckte dem var deppiga liksom gick alltid runt och tänkte på att det var skola dagen efter. Men numera har jag mer inställningen att "wtf, en söndag innebär en hel dags ledighet trots allt, inte ska man då deppa bort den utan istället ta till vara på den så gott man kan". ;)

Haha. Min trevliga söndag har bestått av att kika igenom en massa One Tree Hill-avsnitt och att käka god mat och skvallra med Bea. Alltid nice!



Jag och Bea i onsdags innan Inception.



Hemma hos Bea idag! Pizzan ser ju inte liiite mosad ut haha :).



En av de fucking goaste bröd som existerar (bröd gjort av äkta pizzadeg)!

Puss ♥

Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0