Back on track

Här var det tomt. Har inte uppdaterat på ett bra tag, men skall försöka ändra på detta. :]
Iallafall, har varit upptagen med plugg och ...filmer nu på det senaste och glömmer ibland bort bloggen. :s Skärpning! Nyss slog tanken mig att jag faktiskt har en blogg som typ är övergiven, då facebook was driving me crazy! Ogillar den nya designen starkt, mest för att jag numera inte längre vet hur man gör så man slipper se allt det onödiga om vilka som blir vän med vilka, vem som joinar vilken grupp osv. Nu är det tillbaka igen. Suck!

Well, man blir förmodligen van vid den nya designen inom en snar framtid, som man blir med alla andra internetsidor som gör det. Kommer t.e.x. ihåg hur upprörda folk blev när bilddagboken bytte design för ett ganska långt tag sedan, men nu har folket vant sig...

Aja, fan...Tråkigt samtalsämne. Nu skall jag dra och plugga lite på kinesiskan samt skriva klart en krönika och en artikel om hur sex i media påverkar ungdomar.




"Why so serious, let's put a smile on that face!"
(såg äntligen filmen igår..bra var den, hihi)

Hasta la vista, baby! ♥

Kommentarer♥
Kommentarer♥ Marielle

Yeah, I've never laughed that much xD

2010-02-06 @ 14:58:13
URL: http://waterwash.blogg.se/

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0