Ingen fjortismusik i bussen idag (!)..

Blääää, har inget att skriva. Ehh... sovmorgon nu, skolan börjar snart. I morse åkte jag min gamla vanliga skolbuss (som jag gör ibland) och det var typ någon konstig dimma hemma så när syrran och jag kom ner till "busshållsplatsen" så hade vi helt röda fläckar i hela ansiktet + att våra hår (speciellt mitt) var helt isiga och gråvita, såg ut som små tanter. Haha, helt sjukt var det iallafall. När vi kom in i bussen försvann allt igen. 

Fick även ge vissa i bussen (N, T & speciellt R) en pik när jag berättade vad en från färgelanda som åkte vår buss i tisdags sade (till sin kompis) när han gått av på stationen i munkedal:

"Bussen jag åker på morgonen är ett rent helvete!"
"Jaså, lyssnar de fortfarande Lady Gaga och sånt?"
 

Jag höll på att garva ihjäl mig, men fick hålla mig... Det är sant, så sant. I den bussen är det fjortismusik på hög nivå (Lady Gaga är en välsignelse jämfört med vad de brukar spela, Basshunter, Sofijah och sånt, vad fan.. =o) och jag hade också suttit och klagat på deras musik hela dagen. Skall man spela musik i bussar får man väl för fan ha en bra musiksmak, inget jävla "hej hej hej, jag är bara 14 år, kom och se på mig, kom och ta på mig...". Uurk. Iallafall så fick de sig en pik när jag berättade det, så får hoppas att de skärper sig i framtiden.

Sedan fick jag släpa två stora jävla kassar upp för Kungsgatan, klassen skall typ ha loppis på lördag för att samla ihop till Maltaresan, det såg nog lite sådär lagom småkul ut... Aja, whatever.



((Har inget med texten i övrigt att göra men:
Nu får det snart vara slut med skolan och allt pluggande...
Vill bara sätta mig ner och nörda någon av dessa spel!
Men okej, om 1,5 veckor, då faaan..!))


Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0