James Lafferty♥

Sh-shake that ass bitch and let me see what you got!

Oj, förlåt... Jag vet knappt vad jag skriver just nu, hehe. Är fett med trött efter att ha haft ett One Tree Hill (love it!♥)-maraton inatt. Lade mig typ fyra och vaknade elva (okej, det kunde kanske varit värre, men iallafall).
Är inne på säsong 4 nu, den är riktigt bra! Och jag måste bara säga att I love Nathan aca. James Lafferty! ♥ Så snygg och gullig personlighet. Han får äran att pryda dagens inlägg. :]





James ♥

Oh, Dear God... Gav till ett litet glädjetjut när jag hittade den här bilden.. Gaah, vad snygg! (a)

Kommentarer♥
Kommentarer♥ Josefin

kul att du tycker det !:)

2010-01-06 @ 19:42:43
URL: http://jensenjosefins.blogg.se/
Kommentarer♥ Jeanette

Jag har inte sett den serien. Då får jag ta och titta på den om den är så bra :)



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha ett riktigt god fortsättning på det nya året!

2010-01-10 @ 13:36:32
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0