Under the bridge

Fredag morgon. Sitter i skolan med Under The Bridge- Red Hot Chili Peppers i lurarna. Mysig låt :)!

I onsdags kom Emma hem till mig och stannade tills igår, då det var studiedag. 
Vi såg på film och hade photoshoot. Kan publicera några bilder senare. Igår åkte hon hem på morgonen medan jag somnade om och väcktes av att morsan ringde vid ett och sade åt mig att dra ur sladdarna till datorn och tv:n. Men eftersom jag hatar att vara ensam hemma (sedan en incident när jag var mindre haha)när det åskar, speciellt på nära håll, så stack jag upp till farmor och farfar. Stannade där tills på kvällen och sedan blev det till att dra hem och plugga...suck! Så är det när man går spint. I helgen blir det även då till att plugga då jag har tre fucking prov nästa veka. Alla gör vågen...not!  
Damn det skall bli skönt med sommarlov om...En, två, TRE VECKOR! :o Shit, det är ju ingenting. Fan vad nice, nu blev jag genast lite gladare, hehe.

Aja, får avsluta här och göra något nyttigare. Puss!




Vad jag lyssnar på..♥

Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0