fredag morgon

shaaa!

ligger här i min säng och drar mig såhär på morgonkvisten, ljuuuvligt asså. :) sovit ungefär fyra timmar inatt, så har lite ont i huvve. 
måste skriva på en debattartikel som jag inte hann med igår och den ska va klar idag innan lektionen så har lite panik. får nog bli till att skippa samhällslektionen, hihi.
så idag har jag alltså 1-2 lektioner och sen e jag fri, woho!

senare idag blir det antagligen till att träffa en pöjk, vi kan kalla honom mr K(inget me namnet att göra). lär bli intressant! :)
sen efteråt drar jag me syrrish + boyfriend (hennes asså) till skogarna och inleder min chillerillhelg(damn va jag börjat använda detta ord :o). blir nog en hel del film+guitar hero, som vi precis fått fixat efter de varit sönder i typ ett år. ;)

det är inte ofta jag är hemma hela helgen, så ska allt njuta o bara slappa massa typ! :) ska bli lovely och är precis vad jag behöver.  

laaater ♥

Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0